Skip to content
Søg efter:
HOTEL
HOTEL
PRAKTISCHE INFORMATIONEN
ZIMMER BUCHEN
RESTAURANT
KONTAKT
Spørgeskema – Selskaber/Kurser
floor
2022-10-25T10:19:56+02:00
SPØRGESKEMA
Hvordan oplevede du vores personale? - imødekommenhed, kontakt og kommunikation med personalet fra første møde og igennem arrangementet
1. Der er plads til forbedring, - det var under det forventede niveau
2. OK service, men plads til forbedring
3. God service, det var som forventet
4. Virkelig god service, over forventet
Bemærkninger:
Hvordan oplevede du vores service? - standard af den forventede service og det leverede niveau
1. Der er plads til forbedring, - det var under det forventede niveau
2. OK service, men plads til forbedring
3. God service, det var som forventet
4. Virkelig god service, over forventet
Bemærkninger:
Hvordan oplevede du vores rengøringsstandard? - lokaler, toiletter, værelser
1. Der er plads til forbedring, - det var under det forventede niveau
2. OK service, men plads til forbedring
3. God service, det var som forventet
4. Virkelig god service, over forventet
Bemærkninger:
Hvordan var vores faciliteter, og de generelle fysiske rammer? - wi-fi, tv-signal, møblering og faciliteter på værelser, lokaler, restaurant og fællesområder
1. Der er plads til forbedring, - det var under det forventede niveau
2. OK service, men plads til forbedring
3. God service, det var som forventet
4. Virkelig god service, over forventet
Bemærkninger :
Hvordan var kvaliteten af vores mad? - morgenmad samt forplejning i forbindelse med arrangement
1. Der er plads til forbedring, - det var under det forventede niveau
2. OK service, men plads til forbedring
3. God service, det var som forventet
4. Virkelig god service, over forventet
Bemærkninger:
Din mailadresse (Skal udfyldes)
*
Indsend spørgeskemaet
Vi sætter pris på dit feedback og på forhånd tak! Med venlig hilsen Hørby Færgekro
×
Der opstod en fejl under forsøget på at sende din besked. Prøv igen senere.
×
Page load link
Go to Top