SALGS- & HANDELSBETINGELSER

Generelle oplysninger
Hørby Færgekro ApS
Strandvejen 1, Hørby
4300 Holbæk
Telefon +45 59 46 01 31
Mail info@hfkro.dk
CVR 42355860

Betaling
Betaling sker via Bambora Online Checkout på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Visa/Dankort – Visa – MasterCard – MobilePay

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Hørby Færgekro ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@hfkro.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@hfkro.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Alle beløb er inkl. 25% moms

MAD UD AF HUSET
Du kan vælge at betale, når du afhenter dine varer eller betale med Visa/Dankort – Visa – MasterCard – MobilePay, når du bestiller dine varer.
Betaler du med kort vil beløbet automatisk blive trukket, når du har placeret din ordre.

Afhentning
Hvis ikke andet er aftalt – udleveres dine varer på Hørby Færgekro, Strandvejen 1, Hørby, 4300 Holbæk.
Afhentningstidspunkter står på din ordre.

Ordrebekræftelse/Faktura
Sammen med onlinebestillingen modtager du en ordrebekræftelse på e-mail, hvor i der er vedhæftet en faktura. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse bedes du kontakte os på telefon +45 59 46 01 31.

Fortrydelsesret
Der er ingen returret på fødevarer – vi henviser til dansk lovgivning.

Ændring af ordre
Du kan frit ændre i den bestilte menu og antal kuverter helt frem til 2 dage før din levering. For at ændre, slette din ordre, eller har du spørgsmål skal du kontakte os på telefon +45 59 46 01 31.

—–

SALG AF BILLETTER TIL ARRANGEMENTER

Billetkøb
Når du køber billetter, bliver beløbet automatisk trukket fra din konto, når du har placeret din ordre.
Kontroller venligst, at billet(ter) gælder til det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.
Fremvisning af dine billetter kan foregå på en smartphone eller tablet.
HVIS DU PRINTER DINE BILLETTER – SKAL QR-KODEN VÆRE SYNLIG!

Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke, i henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a”.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.

Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Hørby Færgekro og få dem fremsendt igen.
Hvis du er registreret som bruger på hfkro.dk – kan du logge ind på din konto og hente dine billetter.

Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købt billet har sin egen unikke QR-kode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og Hørby Færgekro gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.

Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Hørby Færgekro gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.

Ændring af dato for arrangement
Ændres datoen for et arrangement væsentligt, får billetkøberen besked herom inden for 72 timer. Billetkøberen kan ophæve købet inden 7 hverdag fra denne er informeret af Hørby Færgekro via email. Mailen bliver sendt til den adresse der er blevet oplyst i forbindelse med billetkøbet.

Pengene tilbagebetales som ”Ved aflysning af arrangement”.

Ved aflysning af arrangement
Et arrangement er aflyst, hvis det slet ikke gennemføres. Ændringer i repertoiret, lokaliteten, delvis gennemførelse af arrangementet m.v. er således ikke en aflysning, og pengene refunderes ikke.

Beløbet for købte billetter tilbageføres til den konto, du har brugt som betaling.
Der kan gå op til 5 hverdage inden pengene er tilbageført til din konto.

Ordrebekræftelse/Faktura/Billetter
Sammen med onlinebestillingen modtager du en ordrebekræftelse på e-mail, hvor i der er vedhæftet en faktura og dine billetter. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse bedes du kontakte os på telefon +45 59 46 01 31.

Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Hørby Færgekro.

Forbehold for fejl og mangler
Hørby Færgekro tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.

—–

REKLAMATIONSRET

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Hørby Færgekro er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret juli 2021