SALGS- & HANDELSBETINGELSER

Generelle oplysninger
Hørby Færgekro ApS
Strandvejen 1, Hørby
4300 Holbæk
Telefon +45 59 46 01 31
Mail info@hfkro.dk
CVR 42355860

Betaling
Betaling sker via Nets Easy på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Visa/Dankort – Visa – MasterCard – MobilePay

PERSONDATAPOLITIK
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mail.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Hørby Færgekro ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@hfkro.dk.

KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@hfkro.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

SALG AF BILLETTER TIL ARRANGEMENTER 

BILLETKØB
Når du køber billetter, bliver beløbet automatisk trukket fra din konto, når du har placeret din ordre. Kontroller venligst, at billetterne gælder til det korrekte arrangement, dato og tidspunkt. Ved forespørgsel skal billetterne kunne fremvises.   

Definition af arrangement / billetkøb 

Med arrangement forstås et særskilt event udover den almindelige à la carte på Hørby Færgekro.
Arrangementer kan f.eks. være koncerter, foredrag, særlige middage, julefrokostarrangement eller lignende, hvor deltagelse kræver køb af billet.
Køb af billet giver adgang til det pågældende arrangement på den angivne dato og tidspunkt, og billetter kan ikke benyttes som betaling i forbindelse med almindelig restaurantdrift (à la carte). 

FORTRYDELSESRET
Selvom der ikke er lovpligtig fortrydelsesret ved køb af billetter til arrangementer, tilbyder Hørby Færgekro, at billetter kan refunderes indtil 4 dage før arrangementets afholdelse. Efter dette tidspunkt er købet bindende. Kontakt os på info@hfkro.dk

ERSTATNING AF BORTKOMMET BILLETTER
Kontakt Hørby Færgekro rettidigt og få dem fremsendt igen på mail. 

KOPI OG VIDERESALG AF BILLETTER
Hvert køb har sin egen unikke kode, gældende til et bestemt arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og Hørby Færgekro gør opmærksom på, at det er først ankomne billet indehaver, som opnår adgang. Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov. Hørby Færgekro gør opmærksom på, at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten. 

ÆNDRING AF DATO FOR ARRANGEMENT
Ændres datoen for et arrangement væsentligt, får billetkøberen besked herom inden for 72 timer. Billetkøberen kan ophæve købet inden 7 hverdag fra denne er informeret af Hørby Færgekro via mail. Mailen bliver sendt til den adresse, der er blevet oplyst i forbindelse med billetkøbet. Pengene tilbagebetales som "Ved aflysning af arrangement". 

VED AFLYSNING AF ARRANGEMENT
Et arrangement er aflyst, hvis det slet ikke gennemføres. Ændringer i repertoiret, lokaliteten, delvis gennemførelse af arrangementet m.v. er således ikke en aflysning, og pengene refunderes ikke. Beløbet for købte billetter tilbageføres til den konto, du har brugt som betaling. Der kan gå op til 5 hverdage inden pengene er tilbageført til din konto. 

ORDREBEKRÆFTELSE/FAKTURA/BILLETTER
Sammen med onlinebestillingen modtager du en ordrebekræftelse på e-mail, hvor i der er vedhæftet dine billetter. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse bedes du kontakte os på telefon +45 59 46 01 31. 

KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på info@hfkro.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

FORBEHOLD FOR FEJL OG MANGLER
Hørby Færgekro tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m. 

 —

REKLAMATIONSRET 

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Hørby Færgekro er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.  

Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billetter skal rettes direkte til Hørby Færgekro på mail info@hfkro.dk. 

Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

 

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret september 2025